søndag 27. mars 2016

DILLER I JANUAR 2015

LYDSPOR: sangen Propaganda av Kill J



Når dette skrives i slutten av en merkelig mars har jeg så vondt i ryggen at jeg nesten ikke klarer å gå. Det er ikke synd på skribenten bak tastaturet; men det er ikke greit heller. Dette må jeg fikse. Om du har vondt i ryggen, eller noen gang har hatt vondt i ryggen sender jeg deg en stor og myk klem.



Diller i årets første måned: 



1. Gå i samtale med en psykiatrisk sykepleier.

2. Fryse

3. Sove

4. Varg Veum-filmserien (ikke så bra - anbefales ikke)



Bildekilde: Pinterest.com
https://no.pinterest.com/pin/354799276867687595/



5. Lese i mursteinen Vesle Dorrit av Charles Dickens (ferdiglest for lenge siden når dette skrives)



Jeg leste den på norsk.
Bildekilde: Pinterest.com
https://no.pinterest.com/pin/532550724659503457/



6. Se The Hatefull Eight på kino med Kine og Thomas



Bildekilde: Pinterest.com
https://no.pinterest.com/pin/11259067796862041/



7. Plumbo i vasken på fellesvaskerommet i bygården vår. Skribenten tar ansvar for alle. Jeg får dessverre ikke penger for denne reklamen.



Bildekilde: Plumbo.no


8. Henge opp veiledende lapper for naboer for hvordan å bruke vaskemaskinen; hvordan å bruke tørketrommelen; hvordan å bruke en vask; hvordan å bruke en søppelbøtte. Lappene var ikke ironiske. Lappene var høflige og vennlige.

9. Gå i dyp snø

10. Gå ut Dr. Martens sko (au)

11. First Price sjokoladeplate



Bildekilde: Servicemat.no



12. Noen stjeler tøymykner og vaskemidler

13. First Price dopapir



Bildekilde: testbasen.tv2.no



14. First Price tøymykner

15. Aldri bli ferdig med Vesle Dorrit av Charles Dickens (hold ut Heidi, du kom i mål!!!)

16. Å ikke få til å legge hjemmesiden til forfatter Audun Mortensen i leselisten min i Feedly.com

17. Ha hull i joggeskoene mine (har ikke råd til nye så mye vaskemiddel som jeg kjøper for andre)

18. Hvorfor har jeg joggesko jeg som aldri løper

19. The Weeknd blir bedre jo mer du lytter til det



Bildekilde: Pinterest.com
https://no.pinterest.com/pin/314477986459842525/



20. Lese et Filmmagasin og legge flere og flere filmer i Watchliten min på IMDB

21. Nappe hunden (strihåret podengo)

22. Ødelegge den felles vaskemaskinen. Det var ikke min feil, sikringen gikk da det var storm ute og både vaskemaskin og tørketrommel sto på samtidig.

23. Men vi fikk en ny maskin



Kine på konsert. Hun hermer etter meg og
kjøpte seg en parykk. Hun ble finere enn meg med parykk.
Bokbloggen hennes anbefales
http://winthervarme.blogspot.no/


10 kommentarer:

  1. Igjen: Dillene dine er alltid moro å lese :-)
    Du er så flink som veileder de andre med lapper, og så høflige lapper da. Det hadde ikke jeg gjort. Hadde det vært meg hadde jeg fått huseieren til å ta en alvorprat med dem, funket ikke det hadde jeg også hengt opp lapper, men de hadde ikke vært høflige (Ikke frekke, men heller ikke høflige) :-P
    Og bare så det er sagt: Du er minst like fin i parykk, om ikke enda finere <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :-D De er ganske morsomme å skrive også.
      Jeg har vært å ringt på døra en gang og pratet med dem en gang, og visst dem hvordan å bruke maskinene 4 ganger! Litt av et prosjekt...
      Parykk <3

      Slett
  2. Gå in doc martens :S Fikk fortsatt gnagsår etter åtte år.

    First price sjokoladen er like god som andre sjokolader!

    Jeg har sett en varg veum film og den var ikke så ille men heller ikke noe jeg anbefaler videre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Aiieee!! Åtte år!!! Det var slik jeg holdt på med Converse skoene mine det! Men du; levde dine Martens i åtte år!? Dét er imponerende! Dette er mine første par. De er gått ute må!Jeg bruker sånn spray som hjelper å vie ut sko. Anbefales!

      Før syntes jeg First Price-sjokoladen smakte rumpe. Kjøpte den bare når jeg var blakk og desperat på sjokkis. Men nå har de forandret på oppskriften og den er deilig!

      Varg Veum-film: Helt enig; de er ikke ille men ikke så bra at jeg gidder å a

      Slett
    2. Ja de varte så lenge :) var flink og olje de inn og passe på de. Til slutt fikk de hull så da ble det søppeldunken :)

      Slett
    3. Der minnet du meg på at jeg burde ha oljen og filleklut lett tilgjengelig til en hver tid så jeg faktisk husker å ta vare på skoene mine. Uff. Skammer meg. Det er så mye jeg må bli flinkere til :-( Blir rent sliten av alt jeg burde gjøre, men ikke gjør. Haha

      Slett
  3. //Sv: Ååånei, så altfor snillt sagt! Dævver litt av rødming her nå.. <3

    (Får meg ikke til å bytte til et mer "seriøst" instagramnavn, er så sjarmis når folk sier det på trøndersk. "Frøken Snæggelpess", hahaa!)

    SvarSlett
  4. Elsker å lese om dillene dine :) lenge siden jeg har vært innom nå.. Må huske å stikke innom her litt oftere ;) bra du passer på de andre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk; det er artig å få slike tilbakemeldninger!
      Fant du ut av Feedly forresten?

      Slett

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama