søndag 8. april 2018

DILLER I MARS 2018




1. Syk . hoster

2. Kaldt



3. Aloe vera på nesen min

4. Tørre hender. Sandpapir

På Deli De Luca fant jeg sjokolade-appelsin-boller! 


5. Trøtt



6. Kiwier - frukten (egentlig bær)

7. Appelsinjuice



8. Så . . .Når kommer Pepsi Max Ginger på storflaske? Og Urge uten sukker? Jeg venter.

Her sitter jeg og venter.


9. På tur med hunden fant jeg en hundrelapp. Åh lykke.



10. Umotivert.

11. Stressa, sur, i ubalanse, frustrert, hysterisk, mer sur

Hjalp veldig på humøret å dra til frisøren da. Jeg har tykt hår så bare slapp av, mye
igjen. 


12. Når hybelleiligheten er så rotete at en ikke vet hvor en skal begynne å rydde



13. Lyst til å gi opp prosjekter

Jeg og Kine (link til bloggen hennes) hadde en kjempe fin tvangs-lesnings-stevnemøte
på vår lokale stamsted. Vi fikk lest en del, vi pratet mer. Jeg leste Audun Mortensen, Kine
igjenleste Harry. 


14. The Jungel Book (2016)

Bildekilde: Pinterest.com


15. X-Men 2 (2003) - sett om igjen

Bildekilde: Pinterest.com

16. X-Men: Apocalypse (2016)


Bildekilde: Pinterest.com


Jeg har også en Musikkblogg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivsel!

SAMLESNING: PIRANESI AV SUSANNA CLARKE