onsdag 14. januar 2015

Fanny och Alexander



Jeg hadde ordnet en liste med julefilmer jeg skulle se i desember 2014. Desember var travel. Og fin. Derfor ser jeg julefilmer denne uken. I kveld ser jeg den store svenske filmklassikeren Fanny och Alexander for første gang. Jeg liker den. Det er igjen bare 20 minutter. Tre timer gikk unna virkelig raskt med tanke på at det er et drama. Jeg kjenner meg igjen i følelseslivet til Alexander også. Been there done that. Men I'm over it. Kjøper julegave til stefaren min hvert år, har til og med feiret jul med dem. Jeg og han har aldri hatt så godt et forhold som nå.

Bildet under er ikke av Alexander, men av bestemoren hans. Jeg vet vi er flere som trenger tid alene en gang i blant!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivsel!

SAMLESNING: PIRANESI AV SUSANNA CLARKE