lørdag 4. juli 2015

DILLER JUNI 2015



Juni har vært tung og vanskelig, men på samme tid kjempe fin. Jeg mistet en venn jeg så opp til i en trafikkulykke i begynnelsen av måneden. Hun har jeg arbeidet med i Dyrebeskyttelsen. Jeg savner henne. Hun het Anita. Jeg sendte oftere meldinger med henne enn med mamma f. eks. Slik er det når en gjør frivillig arbeid, du er på en måte på jobb hele tiden og må hele tiden samarbeide med hverandre. En frivillig organisasjon er som en bedrift.


Så ble jeg syk i lungene igjen. Ikke noe nytt på den fronten.

Jeg ble påspandert et festivalbillett av en annen venn!

Så ble hunden Ullrikk endelig kastrert (for skattepengene mine).

Juni fin og forferdelig. Livet består av motsetninger.



DILLER 


1. Snakke i telefonen med mamma. Mamma har vært en stor støtte i juni.

2. Forfatteren Karen Blixen (jeg fullførte Den afrikanske farm)

3.Sportslunch og coockies... Dette er et porblem. Jeg spiser mer søtsaker enn MAT.

4. Nick Cave and The Bad Seeds

5. Bandet The Mormones (så de live på Pønk festivalen i mai, og har funnet de på Spotify)

6. Tuborg

7. Se filmer jeg har arvet fra Kine

8. Å lese Nemi på do som jeg har lest før

9. Den svarte kjolen min med frynser neders

10. Den grønne kjolen min med den grønne jakken til

11. Maleriene mine som jeg altså ikke har laget selv men sitter og kikker på hver dag hjemme

12. Orange Is The New Black. I anledning ny sesong har jeg fornyet abbonnementet mitt i en måned på Netflix.

13. I anledning at jeg har Netflix igjen har jeg begynt å sett på A Modern Family. Jeg har snart sett ferdig sesong 4 ...

14. Å lytte til musikkplater fra 1969 (fra boka 1001 Album du må høre før du dør)

15. Bandet Kvelertak. Alle platene.

16. Å lese bokryggposei

17. Å ikke få sove

18. Såpebobler

19. Amsterdam-skoene som er en kjempe liten porselensfigur som jeg gikk fra Anita da hun kom hjem fra ferie i fjor. Nå står de på kjøkkenhyllen min.

20. Sangen Trap Queen av Fetty Wap

21. Sangen Nasty Freestyle av T-Wayne

22. Sangen The Hills av The Weeknd

23. Sangen Love Love Love av Of Monsters and Men

24. Steinkjerfestivalen

25. Grønne klær (mørkegrønne)

26. Kjole pluss strømpebukse erlik sant

27. Ikke ta opp røret og ringe viktige telefoner. Men jeg skal jeg skal!

28. Jeg har kjøpt meg filmen Fifty Shades. Jeg har sett den på kino, og nå har jeg sett filmen to ganger på rad, to dager på rad.

29. Hobbiten. Jeg har kjøpt Hobbiten-filmen og jeg har sett alle tre i juni. Den ene har jeg også sett to ganger i juni. Og så klart har jeg sett alle på kino!

30. Bortsett fra punkt 28 og 29 har jeg sett 7 filmer i juni og ingen av dem er spesielt bra. 3 av dem fra Kine, 4 av dem tilfeldig på Netflix.

HJERTE


Seigmen 



I Like To Tell Men That They Can't Handle Two Things At The Same Time. 

Min type kunst: truser, musikk og litteratur 


Kastrert

HJERTE 




Ta vare på dere selv! Kos! Og klem. 




11 kommentarer:

  1. God bedring til kastrert gutt. :)

    Har lyst og se på modern family da jeg har sett noe på tv. Vill se hele medium serien også, ødelegger for lesingen min :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Går veldig bra med han. Blir godt når han slipper å ha på skjermen!

      Modern Family anbefales virkelig, sitter og ler høyt alene når jeg ser på. Og da, det ødelegger virkelig lesningen min også...

      Slett
  2. Fin og kreativ liste du har laget deg, men kondolerer så mye angående vennnen du mistet i en trafikkulykke :/ Og hils hunden din god bedring. Jeg husker da min katt ble kastrert og hvor vondt han hadde det. Han hadde det så vondt at han gikk baklengs en kort periode. Men det gikk bedre etter hvert.

    Ps: Tusen takk for fin kommentar på bloggen:)

    SvarSlett
  3. Kondolerer med vennen. Det var sørgelig!

    - og hun med krage, finnes ikke noe verre i et hundeliv
    - og nr.3, sportlunch og et diett bestående av søtsaker, so there, har nettopp laget lunsj, bestående av en pakke vestlandslefse og safaricookies - noe må gjøres.
    - møkregrønn = yay
    , også må jeg tipse deg om ei hundebok, jeg holder på med akkurat nå, av det slaget man må ta pauser i mens man prøver å få til oppgavene. Jane Killion - When pigs fly - training sucess for impossible dogs.......

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.

      -Det er en han i krage.
      -Lunsjen din høres fantastisk ut. Noe må gjøres her også.
      -Hundeboka er plassert i leselisten. Takk!

      Slett
    2. ehm - hund - mente jeg - ikke hun, hehe
      ,

      Slett
  4. Kondolerer med vennen :( jeg leste nettopp innlegget på nytt da jeg så det. Så trist

    SvarSlett

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama