onsdag 6. juli 2016

(01:12)




og på plassen utenfor Notre Dame holdt en ung mann fram en plakat hvor det sto: GRATIS KLEMMER (men på fransk) og ved siden av ham satt en ikke like ung mann og spilte på sag og det kan ha vært bare semantisk nærkontakt men jeg syntes lyden av saga hørtes ut som klemmer, som lange gode klemmer fra utenomjordiske vesen, og jeg fikk det for meg at jeg var vektløs og at jeg kunne ta på alt uten at alt la merke til noe, som om jeg var min egen etterretningsagent, en hemmelig identitet, og hvis det er liv på andre planeter er det agentene som må dra først, og soldatene, og politiet, mens vi andre kan klemme og spille og ta på 
(01:12)


Fra side 162 i God morgen og god natt av Nils-Øivind Haagensen. 



Jeg har også en 


OG EN 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivsel!

SAMLESNING: PIRANESI AV SUSANNA CLARKE