søndag 8. november 2020

FINNER DU NOE & HVA ER DET DU DRIVER MED (LILLE SPRINT #2 & #3)

 

Har lest to tegneseriehefter til av Tome &Janry. Nummer en har jeg skrevet kort om her. Det er virkelig deilig å lese tegneserier blant annen litteratur. Den første Lille Sprint var ikke min kopp te. Hadde ingen forventninger da jeg tok frem disse heftene. Så skjedde noe uventet: liker dem skikkelig godt, terningkast 5, jeg satt og lo høyt og fniste under dyna! Det gledes til å lese flere hefter. 

Litt sånn kort hva Lille sprint handler om da: Sprint og vennene hans finner på rampestreker. De prøver å se jentene nakne. Bestefaren til Sprint er også en skøyer og Sprint sin favoritt. Sprint er forlovet med Bitta. Det har kommet 18 hefter. 


Finner du noe? Lille sprint #2 av Tome & Janry
Semic/nordisk forlag AS 1991
Oversetter: Haakon W. Isachsen og Ann-Louis Nerem
Originalens tittel: Tu veux mon doigt?
Belgia
ISBN 82-535-1339-9
46 Sider
Bokkilde: Kjøpt brukt på Finn.no


Hva er det du driver med? Lille sprint #3 av Tome & Janry
Semic/nordisk forlag AS 1993
Oversetter: Heidi Grinde
Originalens tittel: Mais, qu`est-ce que tu fabriques?
Belgia
ISBN 82-535-1478-6
46 Sider
Bokkilde: Kjøpt brukt på Finn.no



Jeg har lånt bildet fra han jeg kjøpte heftet av på Finn.no
Håper det er greit . . . 

Jeg har også en musikkblogg og en sitatblogg. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivsel!

SAMLESNING: PIRANESI AV SUSANNA CLARKE