lørdag 19. januar 2013

Jeg er fortsatt sykelig opptatt av å slå opp ord


4 kommentarer:

  1. det er ikkje det dummeste man kan gjøre :p
    eg er en flittig bruker av kryssordbok for å lære nye ord ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å bruke kryssordbok er ikke en dum måte å lære ord! Jeg husker min tante, hun elsket å løse kryssord og hadde mange av de tykke bøkene under bordet i lesekroken. Kom på det nå, bare av at du sa det. :-)

      Slett
  2. Det er bra at noen er det! Du inspirerer meg til å bli flinkere. Foreløpig går det fint så lenge kjæresten er på besøk, "googletranslate antebellum. Og cassock." - "Nei, ikke med to k'er". Alene er jeg fremdeles like håpløs, sitter ikke med pc'n i fanget når jeg leser - og lysten til å vite går alltid raskt over.

    SvarSlett
    Svar
    1. Wee :-D Tålmodig kjæreste! Selv gjør jeg akkurat det du ikke gjør; jeg sitter med pcn PÅ fanget samtidig som jeg leser engelske bøker. Det er bare enklest slik. Gjør det IKKE med norske bøker da.

      Slett

Trivsel!

WOLF AV MO HAYDER ER FILMATISERT