lørdag 7. juli 2012

Bilder fra juni



Jeg elsker seriebokser! Jeg skal kjøpe Nurse Jackie og House også. Sesong åtte av Grey's Anatomy har ikke kommet ut enda så den har jeg ikke kjøpt. Jeg har mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har sett Grey's Anatomy fra start til slutt. Det er min absolutte favorittserie. House kjøper jeg til søsteren min da, av rent egoistiske grunner; hun mangler tre sesonger og da kjøper jeg dem bare for å se dem forså å gi de til henne. Når jeg ser House jeg se med norsk tekst, hvis ikke går all den medisinske praten over hodet på meg, og den medisinske praten er en ganske stor del av handlingen...


Noen av favorittplatene mine.


Jeg rydder hele leiligheten, jeg går gjennom hver minste lille ting jeg har. Alt bra smårusk i sminkepunger til å kaste utvaske håndkler. Jeg fant igjen denne nøkkelringen som jeg vant i en konkurranse på nett. Den er litt kul da, en liten spade, hi hi.


Jeg vant denne her også. Inni der ligger det tre kjoler. De eneste kjolene jeg eier. Billige hele gjengen. Jeg går alltid med jeans jeg. Jeg vil jo være jentete og feminin på "kjole-måten" men jeg vet ikke, det er liksom ikke helt meg. Kanskje er det bare fordi jeg ikke har funnet den riktige kjolen enda?




Jeg fant disse i postkassa samtidig men ikke i samme pakke. Jeg skjemmer bort meg selv. Egentlig hadde jeg sluttet med å kjøpe plater sånn som det her, jeg bare betalte og lastet ned fra nettet i butikker som Itunes og Platekompaniet. Men jeg fant raskt ut at det ikke var det samme. Uansett hvor minimalistisk jeg er og blir, kan jeg ikke slutte å kjøpe CD-plater. Kan ikke, vil ikke.

Kat Von D er "my fashion idol". Herrigud, jeg digger digger stilen hennes. Klærne, sminken. Ikke nødvendigvis alle tatoveringene, enkelte av tattisene hennes synes jeg rett og slett er ganske stygge. Men hvem er jeg til å dømme, jeg har tre stjerner (stjerner som alle har tatovert fordi det er moderne) tatovert på underarmen og Ompa til du dør med en hodeskalle på foten, Ompa som så mange hjernedøde mennesker som aldri drar på konserter eller hører på radio tror betyr å pule. Det får meg til å le høyt hver gang. Ordentlig gapskratte gjør jeg. Uff altså, hvorfor er det ikke lov å være original uten at folk skal få lov til å kommentere det. Uansett, endelig tok jeg meg råd til å kjøpe øyenskyggen til Kat Von D, den har jeg ville hatt i over to år. Hva er det jeg venter på egentlig, unner meg selv aldri det jeg virkelig vil ha, er det rart jeg er deprimert.

Sola lå så fint på veggen her en tidlig morgen.

Noen flere dreads til samlingen min.

Se, jeg er litt skjeløyd. Det er jeg når øynene mine er slitne, og når jeg er full. Og rett som det er ellers. Det har hendt flere og flere ganger. Veldig irriterende. Før la jeg aldri merke til det, men nå...Jeg har begynt å trene opp øynene mine da og håper det hjelper. Hvis ikke er det bare å begynne å spare til en operasjon. Jeg vil ikke bli hundre prosent skjeløyd!!


Jeg er hekta på sjokolade scones. Fyttirakkern det er godt altså.Jeg skal lage det selv en dag, bare vent.
Leker meg med mobilkamera med speil.




Det begynner å hagle i begynnelsen av juni. Svære kuler var det som gjorde vondt da det traff hodebunnen Jeg måtte stå inne på Spar til det var ferdig før jeg kunne gå videre. Jeg hadde ikke på meg en jakke.


Andre jenter lekte med barbie, jeg lekte og samlet på lykketroll.


Jeg farver håret grått. Som vanlig. Må gjøres hele tiden, det går ut med en gang. Sukk. Fargen ligner på gele.Gøy.


Fra soveromsvinduet mitt på natten.

Også fra soveromsvinduet mitt på natten. Se, himmelen brenner.

Første gangen jeg prøver øyenskyggen til Kat Von D.Øver øver meg på å bli bedre til å sminke meg!! Det er vanskelig med farger synes jeg.

Sånn er sinnstemningen min for tiden. Akkurat sånn.

Det polske dødmetal bandet Behemot på festival. Lite folk som møtte opp, men ellers leverte de.

Kaizers Orchestra, fjerde gangen jeg ser dem. Fyttirakkern som de holder konserter og reiser rundt, er jo nesten umulig å ikke se Kaizers live en gang. De er overalt. Ikke at jeg klager.



Meg og S. Det var S, og K og en S til som kjøpte festivalbillett i bursdagsgave til meg. Jeg har aldri fått en så bra gave før, får tårer i øynene når jeg skriver dette. Da jeg fikk billetten ble jeg helt satt ut, klarte nesten ikke å si noe. Jeg er så dårlig på å vise følelser i virkeligheten. På papiret føles det som jeg kan skildre hva som helst, men i virkeligheten er jeg en isdronning.

Kjøkkenutstyret mitt matcher ikke.

Bambi på en gaffel. Nydelig.Den beholder jeg, mange andre går til Fretex, Mistenker mange av de jeg hadde var kjøpt på Fretex også.

Jeg skakker på hodet når jeg tar bildet av meg selv. Litt teit. Men slik ser jeg ut. Og se min oransje genser, jeg er så hekta på oransje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivsel!

SAMLESNING: PIRANESI AV SUSANNA CLARKE