tirsdag 15. juli 2014

DET KJENNER SMAKEN - ET DIKT AV SIGURD HELSETH


Dette diktet er å finne i boka I slangedans av Sigurd Helseth. Det er diktet jeg liker best av alle i boken. Nå kan jeg ta feil, men jeg mener det handler om et barn som drikker melk fra moren sin.


Det kjenner smaken, no kjenner det smaken
av deg, det er eit barn, som veit, veit kven
du er, om du er, salva eller fordriven, om du
er i barnet, det pustar og treng
ikkje pusta, det er til stades
om staden finst, det er her
når det er borte, er meir enn
alt, det er, liknar, alltid
det

det minnest seg, i det, det tenkjer
seg, eit ord utan tunge, det opnar seg, eit innvendig
ekko, det kjenner smaken, no, smaken
av deg, det er oksen
som dreg, ingen har sett

det, det veks og minkar, det stig opp,
inn i det uendelege si byrjing, gjennom
deg, frå stjerner
ein gong 



2 kommentarer:

  1. Dikt er noe jeg leser lite av og ikke forstår altfor mye av, men prøver. Vil bare ønske deg god sommer:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Forstår ikke alltid så mye av dikt jeg heller, og som du: jeg prøver.

      Takk for det, ønsker deg en god sommer også!

      Slett

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama