mandag 25. juni 2012

Luksusproblem


"I always buy another book when I still have ten to read"


Ikke mitt største problem, jeg har bare kjøpt en bok i år og den har ikke kommet i posten enda. "Problemet" mitt er at jeg fikk masse bøker av stefaren da han ryddet gjennom det han ikke skulle ha lenger da han og moren min flyttet fra ett hus til en leilighet nå i mai og begynnelsen av juni. Da jeg hjalp dem og flytte og pakke fant jeg også noen gamle barnebøker jeg vil lese om igjen. Og så var det den gangen jeg fant en hel dumpster full av bøker som Norli kastet og da plukket jeg med meg femten bøker. Selv om jeg ikke har kjøpt bøker så har de det med å bli lagt i fanget mitt, her "værsegod". Luksusproblem. Jeg hadde bare to uleste bøker i hylla som var mine da jeg fant bøker Norli kastet og senere da jeg fikk så mange av stefaren min. Jeg hadde sagt til meg selv at jeg skulle få kjøpe den nyeste boka til Etgar Keret og diktbøkene som Alexander supertramp leser i Into the wild når jeg hadde lest de to uleste jeg hadde igjen. Nå blir det lenge til. Sukk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivsel!

SAMLESNING: PIRANESI AV SUSANNA CLARKE