søndag 29. april 2012

Litt bilder fra april

 Vi koser oss i sola på verandaen til S, i etasjen under meg. S har fått seg ny telefon og vi leker oss med appen Instagram. Jeg må innrømme jeg har lyst på ny telefon bare på grunn av de kule appene som finnes. Men ikke enda, mobilen min lever enda, og jeg har aldri byttet mobil før den er ødelagt.


                                                                      






Jeg leser en roman av John Updike og synes det er kjempe koselig med en katt i nærheten.
 



Mitt første bekjentskap med John Updike, romanen Kentauren som er nevnt i Norwegian Wood av Haruki Murakami.



                                               
















Jeg er hjemme til  mamma og besøker Ullrikk der han holder til og nyter sola på verandaen.





Meg med jukse "dreads", laget bare for å se sånn circa hvordan jeg vil se ut med det.




Søsteren min kjøpte en tekanne til meg! Det har jeg ønsket meg en god stund, den forrige jeg hadde rotet jeg bort.







Sminker meg på badet til S og utnytter det matte lyset som gir meg helt glatt hud og tar ett bildet. Da jeg kom ut i virkeligheten igjen var huden min som vanlig blek og ujevn, hehe. Sukk.
                                                             








Meg og S leker oss fortsatt på verandaen med morsomme apps, her er vi som gamle damer!








Isj!








Det er så vanskelig å sitte i ro!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivsel!

SAMLESNING: PIRANESI AV SUSANNA CLARKE