Å krølle seg sammen i sofakroken med mat og drikke innenfor rekkevidde = leselykke :)
Ja! Den dagen jeg skal lese Sult skal jeg ha bordet dekket av mat og søtsaker...
Oj, ja den fordrer ekstra godsaker kan jeg tenke meg!
Åååå så kos!!
Jeg var å sulten at jeg spiste alle. No problem.
Trivsel!
Å krølle seg sammen i sofakroken med mat og drikke innenfor rekkevidde = leselykke :)
SvarSlettJa! Den dagen jeg skal lese Sult skal jeg ha bordet dekket av mat og søtsaker...
SlettOj, ja den fordrer ekstra godsaker kan jeg tenke meg!
SlettÅååå så kos!!
SvarSlettJeg var å sulten at jeg spiste alle. No problem.
Slett