tirsdag 23. juli 2013

Bevege seg gjennom vann



Jeg beveger meg gjennom vann igjen. Jeg la meg i ettermiddag og våknet på kvelden. Jeg er fortsatt trøtt. Jeg syntes jeg hørte kjente stemmer pratet utenfor vinduet. Jeg klarte ikke å våkne for å se etter eller så brydde jeg meg ikke nok. Det gjør vondt å holde opp øynene. De er så tørre selv om jeg bruker øyedråper. Søster holder på å flytte, hun har mange ting. Jeg hjelper ikke til. Jeg blir syk av å se så mange ting på en gang. Ser jeg så mye på en gang føles verden utrolig meningsløs, håpløs. Jeg snur meg rundt og rundt og og rundt alt jeg ser er ting ting ting ting.Jeg angrer på å ha kjøpt meg en stor TV. Kjøper du en ting, må du ha mer, det er sanne ord. Nå som tv-en har kommet i hus 'trenger' jeg trådløs tastatur og mus. Mobilen min er ødelagt, solbrillene mine, den eksterne hardisken med alle bildene mine, de 'dyre (1300 kr) skoene mine. Ting ødelegges, ingenting varer.

Jeg skriver på en lapp på mobilen som daglig slår seg av av seg selv det er lett å skaffe ting, det er det å bli kvitt det som er vanskelig.

Jeg reiser meg, setter på spillelisten med 928 sanger på shuffle og tar oppvasken. Jeg har lest 69% av Før de ni verdener styrter. Tar øyedråper. Tar i et (svømme)tak nå på tampen før dagen er helt ferdig. Det er aldri for sent å gjøre noe.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama