lørdag 14. mai 2016

DILLER FEBRUAR 2016

Soundtrack: Plata No Help for the Mighty Ones av Sub Rosa



1. Å tenke på flykningene i byen og hvordan det må være å være dem.






2. Mine nye tursko/gåsko. Jeg kastet de gamle joggeskoene med alle hullene i seg. Totalt utslitt. Hvorfor kjøper jeg alltid joggesko jeg som alltid går og går og går, aldri løper. Denne gangen ble det altså tursko. Følelsen av å bruke noe til det er helt ubrukelig føles bra.






3. Filmatiseringen av Jane Austens romaner.



Kilde: Pinterest.com
https://no.pinterest.com/pin/351280839666254822/



4. TV-serien Cranford sesong 2.



Kilde: Pinterest.com
https://no.pinterest.com/pin/28710516348423902/



5. Filmen Deadpool på kino med Kine og Thomas.







6. Min aller første lydplanke og tilhørende sub.



7. Få unna kjedelig ærender på kjøpesenteret med Kine, sammen med henne blir det morsommere.



8. Hunden.






9, Kjøpe 3 bøker på Mammutsalget. På min lokale bokhandel så klart. Må støtte opp bokhandelene som ikke tilhører kjeder!



10. Filmen Tracks.



Pinterest.com
https://no.pinterest.com/pin/189221621821795509/



11. Filmen Silver Linings Playbook. Sett den før. Fav!



Pinterest.com
https://no.pinterest.com/pin/247627679485413403/

Pinterest.com
https://no.pinterest.com/pin/351280839658709238/



12. Filmen This Is Where I Leave You



Pinterest.com
https://no.pinterest.com/pin/240661173813438941/



13. Sett alle Saw-filmene for første gang. De er faktisk ganske bra! Men har fortsatt mareritt!!!



14. Fikse en tett vask helt selv med skruhjern og kløkt. Plumbo fungerer ikke alltid. Plumbo er ikke gaffateip. I en tid var jeg redd jeg ikke kom til å klare å skru vasken sammen igjen. Men jeg fikk det til (uten gaffateip)



15. Thai-boks. Spist så mange bokser i februar!



16. Umulig hund på tur.



17. Fortsatt oppdra naboer som ikke vet hvordan en bruker en vaskemaskin og tørketrommel forsvarlig. De putter tøymykner i skuffen for pulver og vaskepulver i skuffen for tøymykner, for eksempel. Herrigud. Jeg blir gal.



18, Lese årets første sakprosa (faglit) om katt



19. Ble ferdig med boken Vesle Dorrit!



20. Hannibal, sesong 1



21. Å ha vakttelefonen for frvillig organisasjon



22. Syk hund til dyrlege flere ganger



23.Høre Moby Dick på engelsk på mobilen (nå i mai er jeg fortsatt ikke ferdig, tror ikke jeg en gang er kommet halvveis! Tung! Men bra!)






24. Mamma kjøpte Veien til førerkortet til meg (som jeg nå i mai leser!)



25. Den nye plata til Rihanna - ANTI



26. Soundtracket til filmen The Great Gatsby (2013)



27. Filmsoundtrack generelt. Thomas som fikk meg hekta på det.







6 kommentarer:

  1. Håper det går bra med hunden, hva var det som skjedde med han?

    Moby Dick er mest sannsynlig favorittboken min siden jeg ikke klarer og slutte og snakke om den :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia!
      Joda, det går veldig bra med ham. Han haltet ganske uanfektet på venstre bakfot og var slapp og varm. Til dyrlegen visste det seg han hadde feber. Han fikk tabl mot infeksjon og det ble tatt blodprøver og urinprøver. Han sluttet å halte etter å ha fått smertestillende. Han fikk også ormkur. Men nå, flere måneder sener halter han igjen. Må nok tilbake og ta røntgen denne gangen (har jeg bestemt). De fant jo ikke ut hvorfor han halter.... Det plager han ikke noe spesielt og han er aktiv og rask. Men jeg blir gal av å ikke vite hvorfor! Innbiller meg også for at han tidvis har feber enda. Men siden jeg ikke klarer å få meg til å ta temp i rumpa hans selv må jeg nesten fra til dyrlegen...

      At Moby Dick er en favbok til deg forstår jeg godt! Den er virkelig god. Jeg skjønner hvorfor den er en klassiker ja. Spent på om jeg blir ferdig med lydbok I ÅR hahaha. Men det får bare ta den tiden det gjør. Koser meg noen minutter før jeg sovner hver kveld med den.

      Slett
    2. Da kan rønken være lurt og ta. Jeg synes det er best og vite 100% hva som kan være årsaken. Monti gikk igjennom mange runder med alt av tester før vi fant ut att han bare er litt sensitiv av seg. Flasser og klør osv. Mye bedre nå som vi har skiftet for og fått god shampoo til han :)

      Slett
    3. Åh så bra!

      Ja, må finne det ut. Orker bare ikke å gå og lure. Men blir i juni når jeg har penger. Han er jo heldigvis ikke akutt syk!

      Slett

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama