tirsdag 4. oktober 2016

SKUESPILLERE JEG IKKE LIKER #4 - EN LISTE






1. RACHEL MCADAMS

Hun ligner på et ekorn. Jeg er lei av å se henne lykkelig og forelsket på film. Kan du ikke bare dø brutalt i en film.



Bildekilde.









2. ZACH BRAFFJeg har virkelig lyst til å like deg. Får det bare ikke til. Unnskyld.


Bildekilde.







3. PAUL RUSTSlutt å beveg så mye på hendene mens du snakker på film. Jeg forstår det sikkert er din greie men slutt - med - det.



Bildekilde.







4. SIMON PEGGJeg avbrøt å se ferdig en film her om dagen bare fordi du var i den. Jeg avbryter aldri en film uten å se den ferdig senere. Jeg så filmen aldri ferdig.


Bildekilde.







5. CHLOE GRACE MORETZBare fordi du er pen og alltid får kule roller betyr ikke at jeg liker deg som skuespiller.



Bildekilde.


Takk for meg! Jeg kunne sikkert ha laget lister med skuespillere jeg faktisk liker også (det er ikke like gøy, så nei). Når en ser så mye film som undertegnende gjør må en lufte et sted. Jeg lufter ut her. Uenig? Enig? I dont care! Men gjerne del meningene dine likevel.






Jeg har også en




OG EN 











2 kommentarer:

  1. O-la-la!
    Takk for at jeg ikke er på lista di ;o)
    Eller, det er en vesens forskjell på skuespillere og once in a lifetime-statist opptreden! Uansett: det var utrolig morsomt å være med på en dag med filminnspilling, og aller morsomst var det at da "Løvekvinnen" var ferdig klippet og klar, hadde jeg klart å lure meg med i intet mindre enn to scener! Usynlig nok til aldri å bli lagt merke til, synlig nok til at både jeg om min gamle mor faktisk så at det var meg.
    Anbefales! Ikke nødvendigvis filmen, men å stille som statist hvis det skulle passe seg sånn en gang...

    SvarSlett
    Svar
    1. Å såå gøy!! Er ikke filmen bra? Jeg har romanen ulest i hylla, kjøpt på bruktboksalg en gang. Veldig glad i forfatteren så ser frem til å lese den, og også se filmen! Skal se etter deg! Lettere hadde det vært om hundene dine hadde vært med som statister: DE hadde jeg kjent igjen!

      Slett

Trivsel!

SAMLESNING: PIRANESI AV SUSANNA CLARKE