torsdag 31. mai 2012

Bloglovin

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3760825/hrh?claim=8suavy2vabf">Follow my blog with Bloglovin</a>


Jeg har begynt å bruke Bloglovin og der må jeg være herskesyk og kreve bloggen min i ett innlegg som inneholder koden over. På den måten vil to forskjellige kontoer få kontakt. Derfor dette innlegget her. Den store grunnen til at Bloglovin er bedre enn ta for eksempel Google Kontaktnettverk er at med Bloglovin samler du alle bloggene du leser, uavhengig av hvilke vertstjenester bloggeren bruker. Nå får jeg alle oppdateringer som finner sted i bloggene jeg leser på et sted, både blogger som bruker vertstjenester fra Wordpress, og Bloglovin'. Under ser du sesongens Bloglovin' ikoner. Jeg liker den her typen bilder der streken er løs og ledig og tynn. Jeg vet ikke hvordan det er med Eiffeltårnet i Paris, men så vidt jeg vet er bildet i midten vært tilgjengelig i flere år og det til høyre er nytt for meg. Jeg linker til hjemmesidene til kunstnerne bak ikonene:

Eiffeltårnet i Paris av  Erika Marie

Kvinnen i midten av Danny Roberts

Kvinnen med svanehals av Liselotte Watkins





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama