tirsdag 8. april 2014

Mine diller i mars 2014



  1. Lydbøker


  2. Tolkien 
  3. Jegergryte fra Toro
  4. Ta toget 
  5. Platen Oxymoron av Schoolboy Q
  6. Ta oppvasken 
  7. Indian chai-te fra Twinings
  8. Spotify 
  9. Musikksiden Hissig.no 
  10. Filmsiden Heftig.no 
  11. Feedly.com 
  12. Gregory David Roberts


  13. Tenke, tenke, tenke
  14. Ha på lue for håret vil aldri oppføre seg og det blåser og jeg bryr meg ikke lenger
  15. Facebook 
  16. Oftenåsen 
  17. Prison Break

Kine har forresten begynt å Dille; det er verdt å få med seg. 




6 kommentarer:

  1. Jeg blir glad når je leser om dillene dine =)
    Herlige, fine, søte, morsomme og fornuftige diller :D
    Ikke alltid like positivt å tenke mye kanskje, men noen ganger må man jo det også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-D

      *Smiler!*

      Man burde aldri tenke; det er noe herk!!

      Slett
  2. What... Opplever at kommentarene mine ikke blir posta når jeg kommenterer via ipaden min :(

    Var innom andre dagen.. by the way..

    Digger tema me dillene dine.. Lenge sida eg har gjort det sjølv.. så spørrs om eg ikkje må lage et innlegg te uka, med mine diller :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Whatt! Og jeg som vurderer å besteille en Ipad! Nå ble jeg skeptisk.

      Koselig du er innom meg!

      Do it, do it!

      Slett
  3. Interessant dillemars - spesielt at du holder på med Tolkien som jeg gjerne skulle startet på etterhvert. Men har da lest Hobbiten :)
    Hvordan liker du feedly forresten?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke verst å ha lest Hobbiten.

      Feedly er bedre enn Bloglovin. Men:
      Bloglovin sletter uleste innlegg etter opp til 2 uker.
      Feedly etter 4 uker.

      Har slått meg til ro med at jeg ikke kan lese alt. Kjedelig er det. Men lite å gjøre noe med.

      Slett

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama