tirsdag 18. august 2015

DILLER I JULI TO TUSEN OG FEMTEN



Forrige måned var jeg fantastisk flink til å skrive ned dillene mine. Men ikke like flink til å skrive et blogginnlegg med dem. Nå er vi over halvveis i august og jeg må hive meg rundt. Dette er mine diller i juli:


  1. Sangen Good For You fremført av Selena Gomez og Asap Rocky
  2. Tegneserien Alvefolket som jeg nå har lest alt av (som finnes på norsk)
  3. Ben And Jerry-is til halvpris. Mistet tellingen på hvor mange bokser jeg spiste . . .
  4. Cookies. Fortsatt
  5. Arve bøker (Takk mamma som har vært på loppis, takk Lisa som ryddet i bokhyllene før hun flyttet til en annen by, takk Tone som hadde to par duplikater i bokhylla!) 
  6. Arve klær (Takk Christine som ryddet i kleshaugene da hun flyttet og som også har skrumpet inn og er for for første gang mindre i kroppen enn lillesøstrene sine!) 
  7. Støvsuge (men ikke vaske gulvene)
  8. Min nye svarte sekk/veske med frynser nederst 
  9. TV-serien Jonathan Strange And Mr. Norrell som er basert på verdens beste bok med samme tittel
  10. Den dritt dårlige TV-tegnesserien om The Addams Family fra 1970-tallet. Phu, gått å være ferdig med den! Elendig! 
  11. Å feste med TD 
  12. Stine hadde bursdag og hun fikk en bursdagsøl ute
  13. Sendte inn mobilen til reperasjon og fylte ut skadeforsikring på nett. Angst 
  14. Sove for mye (det gjør jeg i august også) 
  15. TV-serien Band Of Brothers (som jeg trodde het Band Of Horses først ha ha)
  16. Kattunger (frivillig arbeid for Dyrebeskyttelsen. Kastrer hun eller hankatten deres folkens! Hvis ikke orker jeg IKKE å være vennen deres. Ta ansvar) 
  17. Å ha vakttelefon for første gang for Dyrebeskyttelsen sin lokal avdeling der jeg bor. Skummelt
  18. Det nye kjøkkenskapet mitt som er lite og brunt med glassdører som mamma kjøpte brukt til meg og leverte på døra, og som stefaren min faktisk hengte opp for meg selv om jeg ALLTID har brukt (og måttet) gjøre slike ting selv siden jeg var baby 
  19. TV-serien A Modern Family (dere ser hva tiden min går til. Å slite ut sofaen) 
  20. Sangen Yess av Folk Og Røvere 
  21. Plater fra 1969 (fra boken 1001 Album du må høre før du dør) 
  22. Karakteren Harry Hole i serien av Jo Nesbø 
  23. Høre klassikeren Rebecca av Daphne på lydbok (ikke bra)
  24. Bære esker (har hjulpet Christine litt med flytting)
  25. Musikkgruppen The Velvet Underground
  26. Lese sakrposa om hunder 
  27. Leopard-hårbandet mitt fordi håret mitt er STYGT. Må skjules på noe vis at jeg aldri bruker penger på å dra til frisøren men klipper selv
  28. Mitt nye hvite Ikea-skap for rett under 1000-lappen som står på "badet" (jeg har ikke bad, jeg har en skyvedør på kjøkkenet og bak den er dusjen min med en vask, et lite speil over og inneklemt ved veggen det smale, nye skapet; før jeg fikk tak i skapet har alle tingene mine stått på gulvet og på en stor oppbevaringsboks i plastikk som hylle) 
  29. La håret fortsette å vokse ut 
  30. Være en gråmus 
  31. Se på homofile danse på fest til Vouge av Madonna. Klassisk.
  32. Lese på svensk!
  33. Jegergryte fra Toro med vegan farse i stedet for kjøttdeig pluss potetmos fra Mills
  34. Funlight sin iste (Peache)
  35. Filmen Wild. Se den!
  36. Få kleshengere fra Kine (hun hadde for mange, jeg for få)
  37. Arve et gammelt, teak-bord fra Kine som nå er stuebordet mitt. Lite og perfekt for min lille, rare stue
  38. Prøve å få alle i hele verden til å lese og se serien Jonathan Strange And Mr. Norrell
  39. Fortelle folk jeg ikke har sett ferdig Star Wars og heller aldri sett Transformer (Men nå i august har jeg sett 3 Transformers. Bare den første er bra) 


Peace Out. I juli fikk jeg ting hele tiden! Det kalles karma! Velger jeg å tro. 


2 kommentarer:

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama