søndag 14. mars 2021

A Suitable Boy (2020)

 


Her er min tidligere tekst om boka En passende ung mann, en roman på over 1300 sider som ble lest i 2018. Ved en tilfeldighet oppdaget jeg boka er blitt filmatisert og lå ute på Netflix. Glede! Det tok meg mindre enn 24 timer å se alle de 6 episodene som varer 1 time hver . . . 

Når jeg ser filmatiseringen strømme minnene fra romanen på. Så mye jeg husker! Fullførte den for over 2 år siden!
Det er klart: boka er mer detaljert og vekker flere følelser. Men! Dette har de fått til synes jeg. God serie! Tenk på de som leste boka da den kom ut (1993) og har gått og ventet på en filmatisering. Heldige meg som leste boka i 2018 og bare måtte vente 2 år. 

For å feire boka er filmatisert og at tv-serien er så god har jeg gravd frem alle bildene jeg tok av boka mens jeg leste den. Boknerd? Ja! Lever for dette. 


























Jeg har også en Musikkblogg
og en Sitatblogg. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama