torsdag 25. oktober 2012

Bokmåltid #3

Jeg har helt glemt, nei, jeg mener: jeg har helt utsatt å legge ut bilder av bokmåltidene mine. De er fryktelig inspirert av Sukkerrør, min favoritt blogger akkurat som Kat Von D er mitt 'fashion icon' (hva kalles det på norsk), mamma er min favorittmamma, selv om jeg hater henne og er bitter tidvis og har null kontroll på når det slår ut, og alle hunder er min favoritt hund, ullsokker er mine favorittsokker, menn med rufsete hår og som er snille og gode er mine favorittmenn og kaffe er min favoritt drikke, akkurat nå, og Snickers er min favoritt sjokolade og Battle for the sun er min favorittplate av Placebo akkurat nå(skifter hele tiden), buksetighsten med glidelås på hoftene kjøpt for 200 kroner på Bikbok er favorittbuksa, søstrene mine er favoritt kvinnene jeg vet om når det kommer til å være pene, og jeg synes faktisk det, jeg synes de er sykt pene, hun ene har store bambi-øyne og lang krøllete hår og kan skjefte og frese som en løve om noen gjør henne urett og hun andre ligner på en alv(!), det er helt sant, og hun leser nesten aldri ferdig bøkene hun begynner på men til gjengjeld så har hun begynt på tusenvis av bøker og har en kjempe stor platesamling med bare en femten år gammel CD-spiller. Ullgenseren min er min favorittjakke og genser. Her er alle måltidene jeg tok bilde av da jeg leste Reisen til nattens ende og spiste samtidig.





Hjemmelaget sjokolade og blåbær scones.


Og her er et bilde av meg med en orkide i nesa.

Andre innlegg:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama