onsdag 8. januar 2014

Nyttårsforsett for to tusen og fjorten



  1. Spis bare godteri og godsaker på lørdag (eller dagen derpå, enten eller, ikke både lørdag og søndag), på bursdager, på fest om det serveres, filmkvelder (eller filmdager) med venner og kino. 
  2. Drikk brus bare på de over. 
  3. Tren en time hver dag. 
  4. Vær modig. 
  5. Hør mye musikk. 
  6. Les mye om musikk. 
  7. Les mye om film. 
  8. Dra på konserter.
  9. Dra på besøk oftere.
  10. Tegne 
  11. Prøv nye typer rødvin.
  12. Drikk Captain Morgan og Cola (selv om jeg ikke liker Cola) med isbiter.
  13. Kjøp beholder til å lage isbiter
  14. Smak Bloody Mary
  15. Øvelseskjøre minst en gang 
  16. Fortsette å gå i samtale 
  17. Lese bøker
  18. Skrive
  19. Hold mine venner nære, mine fiender nærmere
  20. Gå opp åsen, som før 
  21. Være fosterhjem for Dyrebeskyttelsen, som før
  22. Hjelp mamma ved å passe Ullrikkhunden, som før
  23. Si sannheten, alltid, selv om det er vondt eller vanskelig 
  24. Dra ut på byen en kveld uten å drikke alkohol minst en gang
  25. Gå masse på kino 
  26. Vask fellesvaskerommet minst en gang
  27. Vask fellestrappene minst en gang 
  28. Besøk S og K i den nye leiligheten de har flyttet inn i 
  29. Kjøp en blueray-spiller.
  30. Kjøp en LP-spiller med LP-plater
  31. Om det over skjer, selg CD-platene dine
  32. Lag 'smør-kylling' 
  33. Henge opp hyller på badet 
  34. Vask/rens sofa og seng med leid maskin
  35. Ha en sosial tegnekveld
  36. Ta masse tog
  37. Sitt på kafe og les bok
  38. Ikke ha overnattingsbesøk, aldri igjen 
  39. Ikke ha Narshspill, aldri igjen
  40. Se ferdig TV-serien The Addams Family fra 1963
  41. Få tak i støvsugertut til støvsugeren for sofa, puter og seng 
  42. Gå ned i vekt 
  43. Spis masse fisk, mmmm
  44. Strikke 
  45. Slutte å røyke


8 kommentarer:

  1. Jeg liker at du sier totusenogfjorten og ikke tjue fjorten. Tror vi som sier det slik er i ferd med å bli i mindretall?

    Ellers: du er tøff som alltid. Jeg liker spesielt mål 4, 11, 14, 17, 18, 37 og 41 (så herlig konkret).

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :-D Du er også tøff synes jeg!

      Skrives to tusen og fjorten i et ord? Wups.

      Hva heter slik støvsugertut for tepper og div egentlig? Greit å vite når jeg skal forhøre meg på en butikk.

      Slett
  2. hehe åssen går det..

    jeg har nyttår forsett spis bare godteri fredag, lørdag og søndag.. og huff a meg.. det er vanskelig nok.. har sprekkt 3 dager så langt i år :( men det er nå bagateller spørr du meg :P hehe

    Lykke til resten av året :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Så langt går det ganske dårlig, men det er lommeboka sin feil. Hadde jeg hatt mer penger hadde mange av målene allerede vært strøket.

      Wow, hvis du har sprukket bare 3 ganger synes jeg du har vært utrolig flink ass :-D Jeg har så og si sprukket hverdag..Jeg kommer til å få diabetes! Jeg MÅ skjerpe meg.

      Slett

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama