søndag 14. september 2014

ONE SKETCH A DAY #19


Soundtrack: Paint The Sky Black av Shining.


Jeg har hatt en sosial tegnekveld hjemme hos Kine denne lørdagen. Trivsel! Jeg har drukket rødvin og6y7y7y7y7 - der klatret kattungen Lego over tastaturet. Dette gjør han hele tiden. Pain in my ass. Hvor var jeg... jo! Og kost meg stort. Vi har hørt på musikk, tent lys, tegnet og skravlet. Og tidvis er vi helt stille og bare konsentrerer oss. Etterpå gikk jeg de to og en halv kilometerne hjem igjen i mørket med musikk i ørene. Hjem til pus som må ha medisin til en bestemt tid. Kjære Gud, Univers, Karma - la han bli frisk.

Vi har snakket om rettigheter, mot, dumme husværter, fått oss en god latter og diskutert og konkludert, vi har snakket om Namsos og TV-serier, og musikk. Så har jeg fortalt en hel del om Miley Cyrus og Kine om TV-serien Shamless.






Det er ingen tvil om at jeg må tegne mer. Og drikke mer rødvin. Å gå flere turer. Å høre mer musikk. Den siste gjør jeg hele tiden fra før, men en får ikke nok av slikt. Jeg har merket med meg selv at tegningene mine har veldig varierende kvalitet... dette har jeg absolutt ingen forklaring på. Punktum. 

Dette skal gjentas! 



2 kommentarer:

  1. Må gjentas ja! =) Var så koselig <3 Gleder meg allerede til neste gang! :D

    SvarSlett
  2. Jeg også, gleder meg sykt masse!

    SvarSlett

Trivsel!

SAMLESNING: PIRANESI AV SUSANNA CLARKE