mandag 30. januar 2023

Lest siden sist

 

Du forstår det senere av Tome & Janry (Lille Sprint #10) - biblioteket 

Du blir aldri voksen! av Tome & Janry (Lille Sprint #11) - fra bokhylla

Fine greier! av Tome & Janry (Lille Sprint #12) - lånt på biblioteket

En gave til Balder - Julen 2006 av Torbjørn Lien - fra bokhylla 

Datteren av Anne B. Ragde (Berlinerpoplene #6) - fra bokhylla 


Her har du en liste med bare kose-litteratur. Det har vært godt. Datteren er den siste som har kommet ut i serien, og kanskje den siste som kommer også. Vil gjerne ha mer . . . Men Datteren var ikke den beste. Lille sprint hadde jeg tenkt å fortsette med, hadde fjernlånt og var klar til å plukkes opp på biblioteket og alt. Så hentet jeg dem aldri og de ble returnert . Åhh. Irritert på meg selv. Men har vært ganske sliten når jeg er ferdig på arbeid og bare gått hjem til hunden. Og plutselig hadde tiden gått ut og de var returnert. 

Ellers har jeg lest Første Samuelsbok i Bibelen og skal skrive om det. Det har ikke vært koselitteratur! Fniser her jeg sitter.  Akkurat nå leser jeg min tredje roman av Allende og så langt er den god. Og jeg hører en giga fantasiroman på engelsk (over 40 timer!) Kanskje blir det den eneste lydboka jeg får hørt i 2023. Jeg sovner jo! Å gjøre husarbeid til den går ikke, må konsentrere meg. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama