lørdag 16. juni 2012

Gir bort Sesong 1 av Friends + Alias + godteri+ 2 bøker + bokmerke + CD-plater


Siden det er så få som har meldt seg på "sommer bokpakke giveaway'n" min tenker jeg det kanksje vil hjelpe litt om jeg forteller hva det er som sendes i pakken? Kommenter under innlegget her og skriv hvilken bokpakke av de fem du vil ha og hvilke av CD-platene du vil ha i tillegg.. Og såklart e-postadressen din!






I tillegg fant jeg boka "When God was a rabbit" i postkassa i idag, ei bok jeg vant i konkurransen til Bokelskerinnen tidligere i år. Takk skal du ha! Gleder meg til å lese den! Den får ikke dere da, hihi.


4 kommentarer:

  1. vil gjerne være med i lodtrekningen om denne pakken :)

    Så flink du er som sorterer :) Tror kanskje jeg burde inspireres og gjøre noe lignende snart :)

    Om mulig vil jeg også gjerne være med i lodtrekningen av CDène Norah Jones og Maria Mena :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei! Ja, flott! Vinner du skal du få CD-platene i tillegg til bokpakken! Hvilke av bokpakkene som du ser i to to innlegg nedenfor denne vil du ha? :)

      Slett
  2. Jeg vil gjerne være med på giveawayen din også, og jeg kunne tenkt med cden til Maria mena om jeg skulle være så heldig å vinne. Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei! Så flott! Hvilken av bokpakkene som du ser to innlegg lenger ned i bloggen vil du ha i tillegg til cden til Maria Mena?

      Slett

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama