tirsdag 31. juli 2012

Bokhyllen min


Jeg har lenge tenkt å legge ut bilder av bøkene i bokhyllen min. Hyllen er svær, hvit, er fra Ikea og kostet åtte eller ni hundre kroner. K og M kjøpte den for meg da de skulle dit. K hjalp meg til og med å sette den opp, noe jeg er glad for, jeg hater puslespill.




Denne haugen låner jeg av C. Det er ni filmer som hun har valgt ut uten min innblandning. Noen av dem har jeg sett før og ser om igjen. Noen har jeg aldri hørt om. Plantenes hemmelige liv og Comic Book Tattoo leser jeg nå.



Bøkene jeg fant i en dumpster, kastet av Norli.





Haugen jeg lånte på biblioteket. I Vargens tid måtte jeg levere før jeg fikk lest den, noe som bare har hendt meg en gang før på to år. Hell's Angels og Gaza Blues leverte jeg idag. Hinsides Helvete leser jeg nå. Jeg har også levert og lest alle bøkene av Morten Wintervold. Ja, dette bildet er litt gammelt. Dette planla jeg å gjøre for lenge siden. Latskap rett og slett.





Dise er mine. Sapfo kjøpte jeg på biblioteket brukt.


Ringenes Herre og Den mørke materien ønsker jeg å lese om igjen. Stakkars, de kommer aldri til å bli prioritert. Jeg har lest alle bøkene i hylla her. Powder to the people selger jeg for fem kroner, vil du ha den si fra, men du må betale porto også da.


1 kommentar:

  1. Så hyggelig å få en sniktitt inn i bokhyllen din :) Det ser ut til at du har en ganske variert smak.

    SvarSlett

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama