onsdag 1. august 2012

Jeg tegner av og til og One sketch a day #2

Det er ikke så ofte, men av og til da synes jeg er ordentlig koselig og avslappende. Jeg har kjøpt meg en bok som heter One sketch a day, der kan jeg samle alle tegningene mine på ett sted. Det blir en bok som kommer til å bli morsom å arve bort til etterkommerne mine. Målet er ikke å tegne en tegning hver dag, målet er å tegne oftere. Jeg kommer fra en kunstnerisk familie der alle er begavet. Utenom meg. S sier at det er viss sjarm over amatørtegninger og når hun sier det sitter jeg og nikker og smiler. Derfor har jeg lov å legge ut mine små streker fordi det er ikke ment som skryt men som sjarmerende og gøy. Noen sier at alle har lov til å synge uansett hvilken stemme de har. Det er jeg ikke enig i. Men alle har lov til å tegne! Bilder!







 Fargelegger samtidig som jeg ser siste sesong av Gossip Girl. Guilty pleasure. De har mange kule klær og sminke daee.






Tanntråd. Fingrene de..er ekle å tegne.



Lykketroll.


Teksten er sanger jeg skrev ned underveis da jeg leste High Fidelity. Jeg laget en spilleliste i Spotify da jeg var ferdig med boken. Det var tidskrevende. Det er mine øyne.


Det er ikke alle bildene jeg fikk til å snu rett veien. Det får bare være.


Sommerfugler.


Min første tegning i min "One sketch a day-bok."





En tegning flinke S gjorde av meg. Jeg ser så kul ut, som en karakter i Sin City eller noe. Digger det.



En skisse min begavede mamma gjorde av meg i vinter.

Jeg skriblet med pennen samtidig som jeg snakket i telefonen. Rev av en papirbit der det står noe dere ikke får se. Hihi.




4 kommentarer:

  1. Tegning er kjempegøy!
    Du har en fin strek :)
    Jeg har alltid tegnet mye, men må si at det ikke har blitt så mye de siste årene. Kun litt sporadisk hist og pist.

    SvarSlett
  2. Kjente faktisk igjen øynene dine!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy!! Jeg liker best å tegne øyne og neser. Hår og fingre er verst!

      Slett

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama