tirsdag 5. januar 2016

JEG KOM IKKE I MÅL




Dette er bøkene jeg håpet på å prioritere i 2015. Jeg kom langt, men jeg kom ikke i mål. Vesle Dorrit leser jeg nå. Tenker å ta med bøkene jeg ikke fikk lest videre i leseplanen for 2016. De som er strøket ut ble lest:



  1. A Tale of Two Cities av Charles Dickens
  2. Lille Dorrit av Charles Dickens
  3. Eli Sjursdotter av Johan Falkberget
  4. Bør Børson jr. av Johan Falkberget
  5. Den fjerde nattevakt av Johan Falkberget
  6. Den afrikanske farm av Karen Blixen
  7. Første Mosebok i det gamle testamentes skrifter
  8. Wolf av Mo Hayder
  9. Sorgenfri av Jo Nesbø
  10. Marekors av Jo Nesbø
  11. Frelseren av Jo Nesbø på Lydbok (har lest i bokform for mange år siden, det var min første Nesbø-bok lest)
  12. Snømannen av Jo Nesbø
  13. Mysterier av Knut Hamsun
  14. Terningmannen av Luke Rhinehart
  15. Les ferdig hele tegneserien Alvefolket som finnes på norsk (takk for lånet Kine!)
  16. Jokeren av Lars Saabye Christensen
  17. Blodets bånd av Lars Saabye Christensen
  18. Sneglene av Lars Saabye Christensen
  19. My Big Fat Supernatural Wedding av  L. A. Banks, Jim Butcher, Rachel Caine, P. N. Elrod, Esther M. Friesner, Lori Handeland, Charlaine Harris, Sherrilyn Kenyon og Susan Krinard (det er en antologi)
  20. Anne Franks dagbok



Ikke sant jeg har vært flink ja? Jeg er kjempe fornøyd jeg!

Ellers har jeg lest 52 bøker, hørt 18 lydbøker, sett 32 artister/musikkgrupper opptre og vært på kino 10 ganger. Jeg er fornøyd!



I dag var jeg ute på tur med hund og en søster. De to nederste bildene minner meg om planeten Mars, men må innrømme jeg ikke har vært der da. Så dere ikke føler dere lurt eller noe sånt.









3 kommentarer:

  1. Du har vært flink ja :-) Og værsågod for lånet av Alvefolket. Artig at du ville lese den :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi! Blir å kjøpe og lese alt på engelsk av dem også. Men ikke i 2016 da. :-)

      Slett

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama