onsdag 6. januar 2016

Nyttårsforsett 2015 gikk jo dårlig, jeg hater meg selv



NYTTÅRSFORSETT 2015




De som er strøket over gjorde jeg, de som er markert med rødt er de jeg hater meg selv for å ikke ha gjort. Nå går jeg på do og jeg spiser gulvteppet der i skam. Hvorfor akkurat teppet på do er jeg ikke sikker på, kunne jo tatt det på kjøkkenet eller det under det store hundeburet på stua, men det føles riktig å gå ut av rommet fysisk og åpne flere dører før jeg spiser teppet. 





  1. Vær modig. 
  2. Fortsette å lese og lytte til platene i boken 1001 album du må høre før du dør
  3. Dra på konserter.
  4. Tegne 
  5. Drikk Captain Morgan og Cola (selv om jeg ikke liker Cola) med isbiter.
  6. Smak Bloody Mary
  7. Øvelseskjøre med noen jeg kjenner minst en gang 
  8. Fortsette å gå i samtale 
  9. Lese alle bøkene på årets planlagte leseliste
  10. Gå opp Oftenåsen minst en gang i måneden - FUCK 
  11. Gjør frivillig arbeid 
  12. Henge med Ullrikk så ofte som mulig
  13. Gå på kino 12 ganger (det ble 'bare' 10)
  14. Vaske og støvsuge fellesvaskerommet minst en gang
  15. Vaske og støvsuge fellestrappene minst en gang
  16. Kjøp en blueray-spiller.
  17. Kjøp en LP-spiller med LP-plater
  18. Lag 'smør-kylling' 
  19. Henge opp hyller på badet  (KJØPTE SKAP I STEDET)
  20. Vask/rens sofa og seng med leid maskin
  21. Ha en sosial tegnekveld med Stine 
  22. Ha en sosial tegnekveld med Kine
  23. Sitt på kafe og lese oftere (to ganger)
  24. Se ferdig Lost sesong 6 
  25. Se tegneserien The Addams Family fra 1973
  26. Få tak i støvsugertut til støvsugeren for sofa, puter og seng 
  27. Trene - FUCK - ALDRI I MITT LIV VÆRT I SÅ DÅRLIG FORM ELLER SÅ TJUKK SOM JEG ER AKKURAT NÅ - JEG HATER OG ELSKER MEG SELV OG NÅR JEG SER MEG SELV I SPEILET SER JEG IKKE HVALEN HEIDI MEN ET SEXY BEAST. DA JEG FORTALTE DET TIL VENNENE MINE OG SØSTRENE MINE TRODDE DE JEG OVERDREV OG DE LO GODT MEN JEG KØDDER IKKE, JEG SER BARE DET JEG VIL SE, PUPPER OG RUMPE OG EN SLAGS MIDJE - APPELSINHUD, EKSEM, KROPPSHÅR - KRITTHVIT HUD ER USYNLIG FOR MEG, JEG LEVER I FORNEKTELSE. NÅ SPISER JEG SJOKOLADE. 
  28. Fortsette å ikke røyke - FUCK
  29. Hente ut og betale for den reparerte eksterne hardisken - FUCK - skulle allerede gjort det i morgen om det ikke var for at hunden skal til dyrlegen i morgen og klippe tåttis-negler og der går pengene ut vinduet 
  30. Dra til tannlegen - FUCK - JEG HATER MEG SELV, SKYT MEG 
  31. Dra til frisøren (for jeg har klippet håret selv siden mars 2013) 
  32. Få husvært til å ordne kjøkkenvifte og uttak til stekeovn på kjøkkenet - spurte mange ganger og de lovte MEN DE GJORDE DET ALDRI VRÆL
  33. Vær positiv! - FUCK
  34. Ikke gi opp!
  35. Bli brun - FUCK
  36. Bli penere - FUCK
  37. Kjøp mer klær 
  38. Gå ned i vekt - FUCK
  39. Ha det gøy 
  40. Få tak i lampe til å ha over vasken på kjøkkenet 
  41. Ta frem Keyboard fra boden og spill på det. Prøv å lære. 


    Jaja, tar det kanskje med videre inn i de nye målene i 2016. 




Feit men noen elsker meg. 



8 kommentarer:

  1. Du er for hard mot deg selv og har altfor mange og høye mål. 10 ganger på kino? Haaaloooo! Det er jo kjempebra =) Mange som ikke er på kino mer enn 1-2 ganger i året, eller i det hele tatt.
    Og du er fortsatt fin så bare fortsett å se et sexy beast i speilet du! ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og takk! The Kardashinas har hjulpet meg å godta rævva mi og jeg er dem evig takknemlige.

      10 ganger på kino er faktisk ganske bra. Den burde ikke være markert rødt.
      Tror flere av målene skal være med i år, også skal jeg ikke ha så mange...

      Slett
    2. Takk og takk! The Kardashinas har hjulpet meg å godta rævva mi og jeg er dem evig takknemlige.

      10 ganger på kino er faktisk ganske bra. Den burde ikke være markert rødt.
      Tror flere av målene skal være med i år, også skal jeg ikke ha så mange...

      Slett
  2. Haha, du altså. Du har de sprøeste nyttårsforestene jeg vet om, og grunnet til at du ser sexy beast i speilet er helt sikkert at du er one hell of a sexy beast. I fjor hadde jeg nyttårsforsett om å drikke mer og bedre kaffe - nå eier jeg kaffekvern og drikker nesten bare bønner jeg kjøper selv #hipster. I år skal jeg drikke mer rødvin.

    SvarSlett
    Svar
    1. Å nam, jeg vil også være hipster. Den kaffekverna kan jeg tenke meg er et dagloig høydepunkt.
      Takk for sexy-beast-kommentaren. Jeg vet ikke om jeg er det, stort sett ikke der jeg sluntrer rundt i sentrum i diger vinterjakke og en mannevond hund men. Jeg hadde hatt godt av å drikke mer rødvin i år, i stedet for Tuborg som jeg aldri drikker. Begynner å bli lei og det er ganske kjedelig.

      Slett
    2. *Tuborg som jeg alltid drikker.

      Slett
  3. Jeg håper på og gå ned i vekt og men det gjør jeg hvert eneste år. Gikk ned 10 kilo i 2015 så det er jo en start. Jeg liker hva Jack Black sier i school of rock, I am chubby AND sexy man. Jeg er så glad i feil mat men noen laster skal alle ha. Bare fortsett og se sexy beast i speilet, og være glad i seg selv er viktig.

    Frivillig arbeid vill jeg også gjøre, har bare ikke bestemt meg for hva enda :/ har ikke lappen så må planlegges litt.

    SvarSlett
    Svar
    1. 10 kg er jo virkelig imponerende! Jeg er avhengig av sukker. Virkelig en vond vane.
      Har ikke lappen jeg heller. Nå som jeg ikke er fosterhjem for Dyrebeskyttelsen lengre (ble allergisk) er alt frivillig arbeidet jeg gjør på data og telefon. Men det er mye.

      Slett

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama