torsdag 27. september 2012

One sketch a day #4

En gammel mann. Det svarte er ikke bildet som er kuttet, det er boka som slutter der og buksa mi er svart :)

Kjekk mann. Han her ble så stor, må være en bodybuilder eller noe.

Slipp meg uuut!

Her bare tvang jeg meg selv til å tegne da jeg virkelig ikke hadde lyst. Det vises. Etter det tok jeg med en måneds pause. Nå er jeg i gang igjen,

Høst!! Hva er det med enkelte bilder som bare snur seg som det passer dem ETTER at de er opplastet. Fy! Jaja..


Flere innlegg med tegninger i bloggen min:







2 kommentarer:

  1. Så fine tegninger! Likte förste bildet skikkelig godt :) Vi må ha en tegne/vin-date snart igjen <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Stort kompliment når det kommer fra deg altså! Ja, gjerne! <3

      Slett

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama