fredag 24. august 2012

Jeg fortalte meg selv jeg måtte huske å skrive ned drømmene mine men gjorde jeg det og vil jeg egentlig vite hva jeg drømmer

Jeg fortalte meg selv jeg måtte huske å skrive ned drømmene mine men gjorde jeg egentlig det. Ja, jeg gjorde det en gang. "Om natten...sekstende juli" har jeg skrevet som overskrift i notatblokken min med blomster på som lå på den hvite stolen(som jeg malte en natt jeg ikke fikk sove) ved siden av sengen da jeg sto opp. Det står videre med søvnig skrift og husk det er en fortsettelse av overskriften:

drømmer jeg om gårder, seanser som maner frem de døde, jeg drømmer om dongeribukser, støvete gamle rom, det er skrekken det, hvis jeg har mareritt inneholder de alltid på et viss tidspunkt støvete rom med døde, sprø fluer i vinduskarmen. I drømmen er jeg aldri ute, alltid inne. Å fy, jeg kan virkelig ikke huske å ha drømt det, hadde jeg ikke skrevet det ned hadde det forsvunnet og kanskje hadde det vært like greit. Seanser som maner frem de døde? Hvor kommer dette fra? Jeg skal fortsette å skrive ned de fragmentene av drømmene mine som jeg husker når jeg åpner øynene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivsel!

Høsten kommer sent i Alabama